nedjelja, 20. prosinca 2015.

Advent u Zagrebu


U nedjelju 20. prosinca posjetili smo Advent u Zagrebu. Ideja je potekla od mene i Milke, i onda je Milka zainteresirala svoje žene iz Udruge žena Husain i tako se sakupila ekipa za posjet Zagrebu. Nakon obilaska brojnih štandova i adventskih atrakcija naša tradicija razgovora uz kavu preselila se u Kavanu Dubrovnik. Produžena kava je skuplja dva i po puta od one u našem omiljenom kafiću u Kutini ali što je, tu je, treba platiti i taj ambijent poznate zagrebačke kavane. Sjetih se koliko sam puta prošao trgom, i u ono vrijeme kada se drugačije zvao, i nikad nisam imao vremena sjesti u toj kavani. Ono s zavišću sam gledao ljude preko stakla kako sjede i razgovaraju uz kavu dok ja žurim i jurim u Namu. Sada je to bio užitak sjesti i promatrati prolaznike i tražiti pogledom da naiđe netko poznati. 


Za susjednim stolom sjedio je bračni par Ankica i Stjepan Kramarić, Gordana Ivaštinović i njezin brat Miroslav. Bila je to prilika da se upoznamo s kulturnim zbivanjima u kvartu Peščenica. U ove dane održavaju se brojne kulturne manifestacije i mi možemo samo zaključiti da se to sve može doživjeti samo u tako velikom gradu kao što je Zagreb. Ipak iz tog razgovora zaključio sam da treba češće organizirati dolazak u naš glavni grad na kazališne predstave, ali i da treba posjećivati predstave koje se organizira Pučko otvoreno učilište u Kutini. 

Nakon kave pogledali smo žive jaslice na Kaptolu, prošetali trgom gdje je nastupala limena glazba ZET-a, pa preko Zrinjevca do klizališta na tomislavcu. 

Naš boravak u Zagrebu završili smo u Podhodniku gdje je bilo ugodno toplo čak i uz veoma hladno pivo. 




Nema komentara:

Objavi komentar